24 Νοεμβρίου, 2021

«Ημερολόγια Καραντίνας»

Η περσινή χρονιά αποδείχθηκε δυσχερής και εξαντλητική για όλους και ιδιαίτερα για εμάς τους μαθητές, που κληθήκαμε να ανταποκριθούμε στα μαθητικά μας καθήκοντα μέσω διαδικτύου. Με στόχο, λοιπόν, να δούμε την κατάσταση από μία τελείως διαφορετική οπτική, «εκμεταλλευτήκαμε» το μάθημα της Πληροφορικής, στο οποίο επιχειρήσαμε να διακωμωδήσουμε την καθημερινότητά μας, κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Ακολουθώντας τις οδηγίες της εργασίας, αρχικά χωριστήκαμε σε ομάδες που η καθεμία συνεργαζόταν σε διαφορετικό «εικονικό δωμάτιο». Η καθε ομάδα με τη χρήση ατομικών Avatars, τη βοήθεια γνωστής εφαρμογής παρουσίασης, πολλή δημιουργικότητα και της φαντασία κατάφερε να δημιουργήσει ένα «Ημερολόγιο Καραντίνας». Τα ημερολόγια ήταν ένα μικρό αντίγραφο της μουντής καθημερινότητας αλλά αντί για τα αρνητικά και τις συνέπειες που επέφερε η καραντίνα σατίριζαν τη σημασία της. Τα αποτελέσματα…ήταν καλύτερα απ’ ότι περιμέναμε! Και κάπως έτσι, με πολύ γέλιο και καλή διάθεση καταφέραμε να την ερμηνεύσουμε διαφορετικά. Θεωρούμε πως με αυτόν τον τρόπο ενθαρρύναμε τους ανθρώπους και τους υπόλοιπους μαθητές, να ξεπεράσουν αυτή τη δοκιμασία που μας πλήττει παγκοσμίως με πιο διαδραστικό τρόπο.

Αναστασία- Σωτηρία Γκίνη – Γεράσιμος Κόκκαλης
B1 Γυμνασίου